FANDOM

Naleśnior — sosek należący do N. A. Leśnika.

WyglądEdytuj

Naleśnior, jak wszystkie inne soski, posiada biała sierść w karmelowe łaty oraz małe, tępe różki. Jest wyjątkowo mały jak na soska. Jest to spowodowane tym, że w dzieciństwie nie miał jak pić mleka matki i nie dostał wszystkich najważniejszych składników do wzrostu. Potem też głodował w rakiecie razem z Kortiti i potem, na ziemi, przez długi czas nie miał co jeść. Potem Maksiu żywił go głównie słodyczami, przez co nie urósł, a przybyło mu sporo tłuszczu.

Dopiero Leśnik Norman Anielski jako-tako go wyżywił. Wtedy Naleśnior nieco urósł, jednak nie tak, by dorównać pozostałym soskom.

Charakter i zachowaniaEdytuj

Naleśnior zrobi wszystko, by mieć jedzenie. Potrafi przejść całą Saharę i parę innych miejsc, żeby dostać upragnione pożywienie. Jednak gdy nie musi walczyć o jedzenie, jest naprawdę leniwy. Za czasów pobytu w restauracji Maksia zjadał pięć posiłków razem ze swoim panem, jednak N. A. Leśnikowi udało się zmniejszyć ilość posiłków do trzech. Na Planecie Naleśników inne soski traktują go pogardliwie, zważywszy na wygody, jakich doznawał on na Ziemi. Mimo że one też są kochane przez Naleśnikowych Ludzi, na pewno się ich nie rozpieszcza tak jak Naleśniora.

HistoriaEdytuj

Gdy Kortiti ukradli rakietę Augusta Pancake'a, nie zauważyli, że na ich pokład zabrał się także jeden młody sosek. Miał szczęście, że nie został wykryty, gdyż wtedy prawdopodobnie zostałby zjedzony przez Kortiti, których podczas długiej podróży zaczął dopadać głód. Jednak na szczęście sosek przeżył tę podróż.

Gdy wszyscy wylądowali na Saharze, byli już porządnie głodni. Sosek szybko się oddalił, by nie paść ofiarą złych Naleśnikowych Ludzi. Szukał jedzenia, aż je znalazł. Było to w Restauracji Maksia. Maksiu zgodził się przygarnąć małego soska, choć nie wiedział do końca, czym on jest (przekonany był, że jest to zmutowany pies). Przez długi czas Maksiu i mały sosek, który nie dostał imienia, żyli sobie razem, a zwierzę testowało potrawy Maksia.

Gdy Leśnik Norman Anielski wrócił z kosmosu, powiedział Maksiowi, czym tak naprawdę jest jego zwierzę. Odwiedził on bowiem Planetę Naleśników, gdzie spotkał Augusta Pancake'a, który pokazał mu zwierzęta z Planety Naleśników. Postanowił zabrać małego soska na jego rodzinną planetę i samemu tam wrócić. Przy okazji nadał zwierzęciu imię Naleśnior.

Na Planecie Naleśników zarówno N. A. Leśnik jak i Naleśnior byli szczęśliwi. Pewnego razu jednak postanowili odwiedzić Maksia. Odwiedziny jednak nie potoczyły się tak pomyślnie, ponieważ ktoś ukradł przepis na naleśniki piętrowe z podwójnym kremem truskawkowym, sałatą, powietrzem i gorzką czekoladą. Ostatecznie okazało się, że to wina Naleśniora, który zjadł przepis. Nikt go niestety nie pamiętał, jednak nie miało to znaczenia, skoro on, N. A. Leśnik i Maksiu polecieli na Planetę Naleśników, a restauracja Maksia została przejęta przez jego następcę.

CiekawostkiEdytuj

  • Mimo że soski należy kąpać raz w miesiącu, Naleśnior kąpie się znacznie częściej, co dwa tygodnie.
  • Naleśnior uwielbia naleśniki z serem.

Zobacz też...Edytuj

Pokaż/Ukryj
Zwierzęta
Gatunki
BaranosKokomikiKonfuritkiKołłaNutsSosekYss
Osobniki
Legendarny NutsNaleśniczekNaleśnior